Facebook Pixel
WA button WA button

LUNI-VINERI: 10-17

+40 741 333 615

 

POLITICA DE RETUR
Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine CLIENTULUI.  
In cazul in care se opteaza pentru:

      -     inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masurain care este disponibil in stoc).

      -     rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea de catre S.C. Linarea Quality S.R.L a coletului cu produsele returnate.
      -     returnarea contravalorii sub forma de voucher, care poate fi folosit intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 7 zile de la receptionarea de catre S.C. Linarea Quality S.R.L a coletului cu produsele returnate.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Nu se admit la retur:
      -     produse care au fost desfacute
      -     produse care au fost testate/utilizate
      -     produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
      -     produse achizitionate de la alte magazine 
      -     produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
      -     produse cu ambalajele deteriorate in orice fel
Aceste masuri sunt specifice produselor alimentare cu risc de perisabilitate dupa deschiderea ambalajului.

PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs trebuie sa urmati pasii de mai jos:
       1.   Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
       2.   Completati formularul standard de retur pe care il puteti accesa aici
       3.   Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa contact@labotteghina.ro sau telefonic: +40 741 333 615
       4.   Ambalati produsul corespunzator, pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare, din cauza ambalarii defectuoase, nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
       5.   Expediati coletul la adresa: Otopeni,  telefon: +40 741 333 615 , prin orice serviciu de curierat rapid sau prin Posta Romana.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. 
Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului, in vederea returnarii acestuia, apartine exclusiv CLIENTULUI. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. In cazul produselor care nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina CLIENTULUI.

Logo