Facebook Pixel
WA button WA button

LUNI-VINERI: 10-17

+40 741 333 615

 

CUM CUMPAR?

Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online sau prin email.

     1. Comanda online

Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a pagini Acasa, prin accesarea butonului Magazin, fie prin accesarea categoriei si subcategoriei potrivite aflate in partea mediana a paginii Acasa, fie accesand campul cautare aflat in dreapta meniului de pe pagina Acasa. In momentul in care ati apasat butonul Adauga in cos, simbolizat sub forma unei pictograme reprezentand un cos de cumparaturi, produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi. 

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor dorite, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului cos de cumparaturi situat in partea de sus dreapta a paginii Acasa si apoi butonul Finalizare. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:

  • Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa completa (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
  • Metoda de livrare (Livrare prin Curier rapid)
  • Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda (NUMERAR, CASH la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar.)


Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact. 

     2. Comanda prin email

Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la contact@labotteghina.ro 
 

Nu exista valoare minima pentru o comanda.

 

 CUM PLATESC?

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare COMANDA. Linarea Quality SRL  va emite catre CLIENT o factura pentru PRODUSELE si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii, conform legislatiei in vigoare. 

 Platile se fac numai in moneda nationala – leu/lei.

 Platile se pot efectua in sistem ramburs, plata online cu cardul bancar, prin depunere de numerar in cont, sau prin ordin de plata.

  • Plata in sistem ramburs: Se face in numerar, integral, la livrarea PRODUSELOR. In cazul livrarii COMENZII printr-o firma de curierat, plata COMENZII se face dupa verificarea integritatii ambalajului exterior (cutiei) de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta. Aceasta metoda de plata comporta o taxa suplimentara de 5 ron, care se achita impreuna cu contravaloarea produselor direct catre firma de curierat.
  • Plata online cu cardul bancar - se face prin Eu Platesc. Eu Platesc este un procesator de plati online. Aceasta metoda de plata este destinata tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro din orice moneda.  

Pentru efectuarea platii veti introduce numarul cardului dumneavoastra, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura dumneavoastra). Sunt acceptate si carduri emise in alte valute. Plata va avea loc in RON, in urma conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard si cursul valutar al bancii emitente a cardului dumneavoastra.

In momentul anularii unei comenzi achitate online cu cardul bancar, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii vor fi restituiti in contul dumneavoastra. De regula, acest proces dureaza aproximativ 3-5 zile lucratoare. Insa poate dura pana la 30 de zile conform conditiilor bancii emitente a cardului. 

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Linarea Quality SRL nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

  • Ordin de Plata: Plata prin Ordin de Plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. 
  • Depunere de Numerar in Cont: Se poate face la oficiile Unicredit Bank din intreaga tara, in contul bancar mentionat in factura proforma emisa de SOCIETATE. 

Pentru plata prin “Ordin de plata” sau “Depunere de numerar in cont” expedierea marfii se face DOAR DUPA confirmarea incasarii.

Comenzile a caror metoda de plata  este "plata cu cardul bancar" vor fi procesate cu prioritate!

Atentie! Pentru clientii ce au comenzi neridicate din motive imputabile exclusiv acestora, plata se poate efectua doar prin Depunere de numerar in cont sau Ordin de plata.

In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, Linarea Quality SRL se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate PRODUSELOR si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul CLIENTULUI.

Linarea Quality SRL va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT. Livrarea PRODUSELOR va fi efectuata doar pe teritoriul Romaniei. Proprietatea asupra PRODUSELOR si serviciilor va fi transferata CLIENTULUI doar in momentul incasarii contravalorii acestora.

 

CUM SE LIVREAZA PRODUSELE?

    1. Informatii despre livrare

Linarea Quality S.R.L  va livra PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
In  cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Linarea Quality S.R.L  va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care Linarea Quality S.R.L  primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR,  Linarea Quality S.R.L  poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
PRODUSELE comercializate de www.labotteghina.ro pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.

     2. Expedierea comenzilor
Toate comenzile ce sunt plasate de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 - 20:00 sunt expediate in ziua urmatoare, cu exceptia sarbatorilor legale si a perioadelor de promotie de tip Black Friday. 
Comenzile lansate in zilele de sambata si duminica sau in zilele libere prin lege vor fi operate si expediate in urmatoarea zi lucratoare.
In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.

     3. Modificarea sau anularea comenzii

In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA a carui status este: "IN PROCESARE" sau "CONFIRMATA", acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti prin email la adresa: contact@labotteghina.ro sau telefonic, in intervalul orar 10.00 - 17.00, la numerul de telefon: +40 741 333 615.

 Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este "EXPEDIATA" cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul La Botteghina, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.

 Comenzile anulate raman vizibile in istoric.  

     4. Modalitati si costuri de expediere
Transportul produselor comandate pe www.labotteghina.ro se face prin companiile ce ofera servicii de Curierat rapid partenere precum DPD si Fan Curier.
         • Tariful standard de livrare este de 25.00 lei pentru comenzi a caror valoare este mai mica de 250 de lei.
         • Comenzile mai mari de 250 de lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT. 
         • Termenul de livrare este in general de maxim 2 zile lucratoare din momentul expedierii coletului in localitatile aflate in aria de acoperire a companiei de curierat partenere si de maxim 10 zile pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire. Acesti termini pot fi depsiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).
         • Livrare se face in sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastra acasa).

Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.

In situatia in care un CLIENT are comenzi neridicate si doreste sa comande produse cu plata in sistem ramburs, acesta va trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi, plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior, in cuantum de 19.00 lei sau 25.00 lei, in functie de locatie. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.

 Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta pe email la contact@labotteghina.ro.

Logo